Історія кампанії «Твоя кров може воювати. Стань донором»

Харківський майстер стріт-арту Гамлет Зіньківський, після того як сам здав кров для фронту, створив мурал «Твоя кров може воювати. Стань донором» на воротах Центру крові у Харкові.
Ідея здобула широку підтримку, і ми вирішили включити її в нашу кампанію. Художник, зі свого боку, надав право використовувати його роботу, сподіваючись, що вона стане натхненням для інших.
Особливістю кампанії є те, що з одного боку нам потрібно було збільшити запаси крові, а з іншого ми не можемо наражати людей на небезпеку і збирати їх у черги до центрів крові. Для збільшення запасів крові, одночасно уникаючи створення небезпечних черг у центрах крові, ми зосередилися на розширенні бази донорів. Практично в кожному регіоні є центри крові або медичні заклади, де можна зробити донацію. Якщо запаси крові в тому чи іншому центрі знижуються або виникає гостра нестача конкретної групи крові, медичні заклади оперативно повідомляють про це на своїх офіційних сторінках та в соцмережах.
В умовах воєнного часу запаси крові необхідно поновлювати постійно. На платформах УТЦК та партнерів було випущено відеоролик на підтримку комунікаційної кампанії з мобілізації та набору добровільних донорів. На другому етапі кампанії ми також залучили торгові центри та радіостанції з повідомленням: «У війни немає свята. Твоя кров може воювати».